Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:05 Gy_A

Ahol lakom veled 75.

Ó igen a Park.

Cseréld el az ontott vért a vérszipojátszásra.

Nenene neszemélyeskedj

Hősi régmúlt emlékmű és zenepavilom. Mit ér?

A hősöket kiássák hűlt helyüket és megölik őket. A hős most már ne nagyon legyen hős na. Pláne szovjet na kato sss na.

Legyen inkább sok striga katonaruhába öltözött sok stricika kurva szellemei a századeleji léhűtésnek ingyenélésnek a polgár nem tartja el magát de nem ám már hogy a család intézménye az ő olvasalatában a kizsákmányolás rémes eszköze.

Legyen pruffrororó pruffroff pruffroff pruffrororó alfred prufrock meg egy kis Rákocsi induló is azért na. Csak ne lenne na. Pláne szovjet na. Kato sss na. Érzed henyélő polgár szoc polgár de herénlő alulról lehel ellenalfeleddel szaros lololo nefeleddel.

Bírják-e koszorúink vagy unják vagy gyűjtik vagy gyújtik.

A robbanás jó mélyre üldözhette őket.

Koppan a sakk ó panaszok szinkópa na csak vissza esek.

Öreg, falusi néni koszorúz. Az értelmetlenség már-már igéző. Azér még mindig inkább nélküli. Mint én. Én is feküdni fogok. A fölém tornyosuló toronyzsurlót felrobbantják a tetvek.

Pásztor fűszálak között. Miért írtam én ezt?

Azúr az én pásztorom. Űz egyre kerget.

Áll már meg!

Ördögtestvér játssz még.

Na jó ha már a Csendes hülyeségeivel jössz akkor én is megyek utánad.

HEGYZŐ CSAK nehogy elfelejtsem.

Háegyződ kavicskovicskövecs béragadi cipőmbe. Lesz nemúlass!

Úristen... tesó... ide jöttél a... ide... a parkírozóba? Ne, Bandi nem szabad neked, Úristen, ha meglátod, nem lesz jó senkinek...

...úgy értettem lesz haddelhad...

Oké, öcsém, hadd el, nem ér meg egy misétáljunk inkább odább haza.

...vagyishogy hacacáré...

Ennyire bánt ez az emlékmű dolog?

...ereszdelahajamat

Mert?

Hehe átvertelek tesó. FJHuss haza vagy küzdj oldalasom! Nézd pörgőrúgásom az ajtó bészakad. Pfuj! Egy merő verőembervelő lettem.

komment

süti beállítások módosítása