Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:25 Gy_A

Ahol lakom veled 9.

Elestem a haverommal a jégen - írom majd. Így én, s a fogadtatás...

Aggasztó párhuzamok neotélikusságom és Galla Miklós, az én-fajta okos Heti Hetesbeli szereplése közt. Mosolyogj kínosan az irigység értetlen ostromára, hisz tudod, a szeretet mindent legyőz és soha el nem múlik.

Szeretem a gyűlöletet. Élnem nélküle nem lehet. Pentagrammás, zombis, fekete gyerekhorda - mily komolyság, micsoda tekintet és - paff.

Ne vigyorogj, mert elvisz a Sátán!

Jő Blake, a manó tigrise szilaj hátán, mely az arany-párducmintás franciaágyra kuporodik és én, az oroszlánkölyök rémülten tigriscsíkos pizsomámban életemben először s utoljára anyámékhoz bújok az ágyban.

komment

süti beállítások módosítása