Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:17 Gy_A

Ahol lakom veled 42.

A múltidéző bádogdob-óz újra aktív mágus. Nekem is van, kedves Oskar 2004-re a föld alá viszik a régi Moszkva teret például mélygarázsgótikuspunk mi lesz az hírös csövesekkel

én nem bohóckodtam sose ilyennel van hol laknom igaz, Peti, a Vétiéknek milyen lakásuk van? Ja, van nekik ez a fű szegény Petik a változásokkor

Na azér a Véti hűpunk Hű, Véti, nem fagysz meg? De...

Meg ugye nem is vagyok buzi rokker hanem Hemingway és én magam itt dobnék egy hátast (kidobó hős partizán lehettem volna kamikáze) szipós rapper

Halálom minden bizonnyálra összefügg Krézytán meg Linkinbizkit hülye genny rokkerek Anyu a kurva életbe minek hallgatod azt a szart egész nap De fiam ez rádió ezt adják rohadna ki a bele ennek a szaros kisvárosi 30as energvációnak az áldkozott komunícionalizmusgyűlölő semmittevésükkel méghogy rádió mindig is utáltam őket hülye diszkókultúra kötöttpulcsis ingesdiszkó hányinger mivé lett a mi Hemingvéjileg megfogalmazhatatlan lázadásunk amiről én mellesleg egy halványlila fingom sincs és add ide azt a rohadt dobot te nyamvadt írróka mer összekuszálod a ritmus szavait.

A Somogyihemingvéj aszonta kérdezzem meg a Mátét aki béna regényt ír Brekiről és Vájtiről mert ő nagyonnagyon illetékes hőskorszak hip-hop téren meg hogy írjam rapzenében furaregényem

De én ehhöz túlontúl akadémikus vagyok és költői nyelvem mindent összenyalaz.

A fagylalt teszi bizony (írom de másra gombolok) és itt már a három jobbegyenessel padlóra küldött Hemingvéj K1 tavalyi bajnok alighanem hallgatna szélesszakállú tudása birtokában a perkusszionista Grass valami olyasmit írna hogy ugyebár szokás ilyenkor... vagy ilyesmi bemutatni a fagylaltárus Lostyán család kalandos történetét én a magam módján csak ezt írtam le. Meg a puncsot szeretem igen a lányok fagyosak a Kisfaludy utcában barna-sárga-rózsaszín hengerben haza lehet vinni mármint a Honvédhuszonnyolcba kávéskiskanál kiskávéscsésze az alja a lényeg hatszögkeresztmetszetű nagyon finom benne a felolvadott kotyvalék és ez hogy ízlik Nyálas Olvasó? A kerítések képzeld még magas deszkakerítések is akadnak gyermekkoridéző utak ABC négysávoszebra Nagyszebenutca Kisfaludyutca kispiac-Aranytér maradjunk a kispiacnál kékútcsap volt a sárga kempinggel ott szlalomozok első utaim egyikén (mégpedig az amelyik papírra fetrengi a dolgokat) az akkor még ott elterülő kispiacozók közt. Sleep with me come on aha and sleep with me shut up.

komment

süti beállítások módosítása