Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:23 Gy_A

Ahol lakom veled 16.

Évek évek évek évek négy évek ha úgy vesszük öt ha úgy vesszük hat s s s

Fakkszerelem, faxszerelem, faXRLM. Hogy járhatnék én tovább veled szőrösek a combjaid te Közgaz én Táncsics legalább 100 méter füzet mindentudó füzet olyan mint ez itten kedvenc színed kedvenc számod Kismalac Kármentől a Szégyen és gyalázat illetve miért kéne. De volt valami cikisebb is. Zsengéim borzadály valamint Reszket a bokor ha a Kulcsárnak feláll s ha nekem bimbózó friss ötödikes osztálytársnőimmel álmodom-vágyom hiszen lehet mi mindent lehet hisz a Péntekandris nővérének fasz alakú hatalmas égigérővégigégő gyertyája van furcsa a tapintása.

Utánaszámoltunk és foganásom pillanatában 1 hónapja (28 holdnapja) szerettem már viszont ez épp 21 éve volt körülbelül hip-hip. Attól tartok ha itt túl sok mindennek utánaszámolnék-utánanéznék a körforgásba beleszédülnénk. Hibát hibára halmozok de legalább követhető valós: hára há íre ír.

2004 nyarán leszek-e Dublinban? 2000ben 18 leszek én csak ez a generáció ez tiszta misztika.

Lapozgatós fantáziajáték a főhős te vagy Gábor Balázs Hóboszorkány barlangjai ajtót bezárom jó persze nyugodtan zx-spektrum anya hatalmanyas Pécsi Ildiklón. CGA monitor egyben füstgép a helikopter szétlőve mi is a neve GTA nem az autós nemtom mindegy füstöl, kész talált.

komment

süti beállítások módosítása