Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:11 Gy_A

Ahol lakom veled 69.

Anitma hallod ezek a rohadtak ismerek egy tanítást ami az animagyűlöletre nevel őrület hogy szinte követelmény hogy el kell tűnnie valaminek hogy jöhessen a selejt új persze kell ma a selejt hülye nem vagyok tudom ki tudja már mi a Megaszánd szisztem ma jön egy hamis egy ál egy gaz és pénzt csal ki tőled bizony ma ilyen szörnyű aljasságok történnek csinálj mind több gyereket fel se merüljön benned a kérdés hogy miért is van ekörül a hercehurca túlnépesedés kifogy a nép tökéletestpedünk csúnya rossz modern ember szerintem vizsgáltasd meg az agyadat meg vizsgáld meg a szívedet is ha már vizsgálódsz miért nem akartok leszerelni?

Csináld a gyermeket folytasd ezt az egész nyavalyát formáld képedre formáld az animálságosak képére nonprofit világmegrontók

Adott egy hülye ember és terjed mint a kór keresi vonzza a hülyéket vegytiszta hülyeség fortyog átformál minden jóérzést mert magához szív

Nem tudom miért, tesó, de egy ideje nem bírom elviselni az emberi hülyeségeket. Néha arra gondolok, pásztor vagyok, fűszálak között fekszem. Aztán meg arra, hogy egy százlírást dobtam egy firenzei szökőkút lefolyónyílásába, mert félek, hogy felrobban, és valamit elszalasztottam, valami kirobbanó boldogságot, amit az ember csak ott képes megérezni, ahova az élete, a léte láncolja, képtelen vagyok elmenni, odébbállni sem

ideföntről magasról belátok úgyis mindig a dimenziók közé. Itt, a kéményen vagyok mindig, látom, amikor keresel. Hálás vagyok érte.

komment

süti beállítások módosítása