Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:22 Gy_A

Ahol lakom veled 20.

sokáig TOSHIBA, mint maga a videó, majd ugyanolyan PHILIPS.

Konfliktus. Na ja.

Nem fogott a toll és elfelejtettem. Most se fog (fogni), de elhatároztuk, hogy Neotélikus Könyvkiadót alapítunk, s írnom kell e kedves, semmirekellő, de nagyon kellő oldalakat.

Tehát laza asszociáció az egyszervolt toll zöld világos számomra hihetetlenül értékes de valami kínai felkelek kiásom sírjából porhüvelyét gondoltam lemásolom:

alvill1.gif    

szép kis hulla nem halott az, mi sörösdobozban áll megfordítom, 0.5 KOREA na melléfogtam ez van keleti nyalánkságok Nietzche Tamás Ember Fia ez a toll legsötétebb bugyraimba hatolt kihozott kedves képregényeket Péntekandris vetélkedünk true képhű Conan és lélekboncoló önképű harcművész NafNaf

norvég mint irracionáció

tökegyforma dalok tökegyforma cipők tökegyforma zakók maradj már Andriska József Andriska homokos vizes Magyaro. belép kivéve Lou Cern András meg én András. Nagyonjó hogy megérem öregek otthona újabb de nem aggasztó párhuzamok neotélikusságom lásd norvég A-HA MP bazmeg.

te szépfiú jó veled vetélkedni esélyem nulla, te, ki nafnaf, meg a nővéred, rajztehetséged, de tudok én valamit, amit te nem, abban nem vetélkedünk, csak amiben te vagy jó, de csodás ez a barátság átkarolás akkor oké oké? oké oké? akkor oké..., rohanás fel a dombon csodás Lestat és Nicki Bill és Ted ó te kópé Keanu Raffaello Donatello művészbarátság és a Kriszta ti ketten: hancúroztok jól teszitek.

Mondom sörösdoboz fekete-arany GOLD barna ragasztószalaggal körültekerve matricák. Rajzóra hétfőn első óra, split a technikával túlsó oldalon ültök a két Éva később is a két Éva és sss.

Tehetetlenszem nézd a rajzaimat festményeimet

nézd

nézd el nekem, de egy kicsit kevesebb időm van mint Sade márkinak tehát gyúrják is már a mellét furcsa fejek baseballsapkában kecskaszakállal agyag kiégetni egér az edzőcipőben eredeti ötlet ez? vagy a Péntekandristól csentem? Jól sikerült mindenesetre, sokáig kinn a polcon majd kikerül Töröcskére a lakás gyűjtőjébe a magaslesbe amit ügyes apám épített sok szöggel.

A koreai tollal (nagy divat volt akkoriban, díszes csiricsáré fajta is volt, virágokkal, bambuszrüggyel) sokat rajzoltam, méltó elődje mastani feketeténtásnak, 1999. okt. 25. sss! Anquo, Thaol Gaius Humanus Anquotius ha-ha. Kreatív Anakronisták Rúnái.

Ez a toll bazzeg nemigen fog, csak ha rányomom. Legyen.

Amihez egykor Aleister Crowley kellett meg sátán meg Sade meg lázadás meg elme, ma egy kövér, bajszos, nem-művész kovácska agyából pattogzik ki. Mi lehet itt a sátán? Én én és meglátásaim terveim, céljaim, világlátásom tárgyának sodródása a bűnbe-álomba.

komment

süti beállítások módosítása