Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:18 Gy_A

Ahol lakom veled 39.

Pétörök légpuska birtokában Scotch whiskey-s dobozba lövöldöz. Ezt is átvitte azt is átvitte nem vagyok otthon légpuskalövészetben mit hogyan kell lőjj nosza rajta te is ááá nem én nem hazudok alattomban gyűlnek a hangok a lantomban értsd sunyi megfigyelő vagyok nem műveltségben versengő ugyanolyan összehasonlítási másikat választva hanem jobbat álnok módon megfigyelve. Pl. Margittay ilyen név átverős nagyon anno aszittem van Margit ez oké a Hargittay meg valami hülyeség de mossst már tudom Hargita van.

Ez a nincs-gyerek lenyúlta a Péntekandris Steve Jackson-könyveit valami varázsló asszem két végrehajtó ostromolja majdan kigyúlandó házát. Vagadugu Elefántcsontpart Burkina Faso Officina Világévkönyv ismeretek mindennek alapja.

Editnéni hetedik-nyolcadik énekterem földrajzdolgozat Tisza-mellékfolyók meg valami gazdaság (csodálat) rossz jegy ez egy kurva szegény gyors gyors gyorsan kapcsol szomorú szegény

Sokkal durvább (mint) mikor lasssú tanárur.

Sírok nyolcadikba a töriötösér. Hülye tini. Toni. K.... kéne a Való arra gyűjt Herrkriszti pofonvágja szerelmeslevél Urunkrisztusunk vérével megfesti utam az Őegyszülött fia dícsértessék mindörökkön örökké álom.

komment

süti beállítások módosítása