Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:14 Gy_A

Ahol lakom veled 56.

Hogy ki mit ért meg nem lényeg hogy ki-mi tért meg leírtam értsd meg én meg én meg még egy: a múlt amit te nem hiszel annak rossznak végre levetett szűkzakósságnak szakállasságnak vastagszemüvegkeretességnek gondolsz poli-tikai rendszerek állítólagossága zavarja össze szíved hangjait zokogás a pillanat tragédiáján: talán a most sincs csak a pillanat az imént-elmúlt most és a most-elmúlt-most között. Ez a három éspedig én a szerző én a főszereplő és a most-elmúlt-most.

Van tehát főszereplő bármily meglepő lettlégyen e légyott

az istálló falán szárny nélküli, papuccsal lecsapott, tyúkeledel

csakhogy a szerző közbekotyog

Van tehát szerző bármily meglepőnek hatna tán hanta tán

torgó sorok vöröscsillagba rendeződnek én vagyok a naiv párhuzatvonás és a szipós tobaság

csak a főszereplő egy letűnt korból ragadt itt és ragasztó és meg is halt hirtelen ja és közbekotyog.

komment

süti beállítások módosítása