Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:16 Gy_A

Ahol lakom veled 47.

nadrág biztos ezt akartam írni mert másik nadrágot húztam akkor megálltunk benzinkútnál valami újfajta Mindirát ittam később pedig ez inkább ötödikben volt biciklis nadrág oldalt színesszéles csíkos fekete feszülős + XLes fehér póló + gombafej + Kifliricsi anyám is ott volt régen mindig a mama jött megy majd veled a laktanyába is az út mellett megálltunk a bozótban elindultunk talán fenyves csak lehajolva lehet rohanni kergetőzni és asszem a Szabóévit kergettem.

Az a kaposvári fiatalember aki tizennyolc ésves és egy szál füves cigarettát adott társának aki tíz hónappal múlt tizenhét éves és három év börtönbüntetést kapott.

Anker-ház és a bauhaus nemnemnem talán mert öngyilkosság és darkwave az emberek csalnak mindig Magyarországon szürrealista mindenki csaltunk bizony. De még mennyit csal ez a sok szöveg csal csal én nem csalok figyelem nem csalok vigyázat nem csalok.

Zsirozzunk papa nagy spíler zsuga a zsuga ulti piritott pandurszar Derrick igen Klaus zsír szeretlek papa nagyon ezt nem tudom szétbontani mama téged is nagyon

– Andris, Andris!

– Hé, hívnak, ott vannak.

Hú, ezt megúsztam. A francba. A franc essen bele. A fenébe. Egy dagi gyerek meg akart verni már hívott oda a Kisgyörki de kijöttek a mamáék. Hogy örülök nekik.

– Várjatok, kirázom a homokot a cipőmből belefolyik a szemembe.

komment

süti beállítások módosítása