Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:13 Gy_A

Ahol lakom veled 62.

egy frufrus balek volt ám csetepaté késekkel jöttek a szemetek. Kemények voltak de mi még keményebbek a Csöndesen keresztül lett eltussolva az ügy ismeri azokat a vezéreket mint nálunk a bátyám meg én is meg a Steve-ék csak ezek nagyobbak valami maffia izé okkultak a tanaikból vagy mi a szar meg a burzsujokat nyúzzák rászállnak egy-egy nyakkendős kockafejre meg diszkós öregbuzira és szenyózzák kicsit betegek a srácok de a köcsögök végül is megérdemlik de hát én nem tudom hogy van ez mert közöttük is sok a burzsuj ha nem lennének azok nem is tudnák úgy megszervezni az akciókat aputól ezt nyúlják le arra csalnak ki lóvét mekkora házaik vannak a kárpótlójegyekből a belvárost járják fölfújták nemrég jórég a somogy alsó lépcsőjénél a téglafalra hogy Bárthory meg hogy Black Metal ők tudják én nem is nagyon járok arra mi ki vagyunk ide zárva a gettóba lakótelep ahol lakom veled nálunk a Csöndesék fújták hogy báj-ó-házárd meg brujeria hardkór cuccok a jófej rapperek is nyomnak ilyesmit.

Itt kint, a végeken, a gettó miféle hatalom ez, miféle hatalom, erő volt ez?!

‘98-ban már hűlt helye az erőnek. Hűlt helyem nekem is (az ablak nyitval)

Belőve nem éppen jó mozogni, a Fülöp egyszer elveszett a mocsárban expeditív fénycsávók segítettek neki újra előkeveredni.

Én most úton vagyok, ellenirányben haladok, mellettem, fejemben zúg az ár.

komment

süti beállítások módosítása