Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 00:57 Gy_A

Ahol lakom veled 78.

A lányok sminkje alig észrevehető, elmossa a vér. A többség nem sminkeli magát, egy-két kivétel akad csupán, ez volnék én, a vérszopó, ki üldözi a pillangótot. Hajviseletük változatos.

Egyesítek.

Váljatok eggyé.

Én vagyok a figyelő mindenség. Ergotoxin és kinin.

Egy szkinhed ötezerrel licitál az Energie feliratú sapkára. Láthatatlan zsidók sarokba szorítják és levetítik neki, amikor kizsdobozs volt.

Elérzékenyül.

Diszkóban télen rövidnadrágban? Ez már abszoltút kiment a divatból. Mégsem leszek halálod. Ezek a rikító színek. Testhez simuló minden. Divat az, ami feltűnő. Rejteknokol. Nem vagyok itt. Mindig valahol másutt vagyok.

komment

süti beállítások módosítása