Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:16 Gy_A

Ahol lakom veled 46.

Tudod, mi nagyon rossz?

Mi? kérdez vissza a teljesen más kérdésre minden idők legennivalóbb bepisilője. HIBA!

Pepisilni, ahogy végigfolyik, elöl-hátul, hosszúnadrág...

Nekem mondod?!

Neked, mondom, hiba. Egyszer, mikor kiértünk a kertbe, na akkor, lementem és sss pláne, tisztára még szerencse volt, hogy...

Mosolyog.

Ja még nem is mondtam... Vagy mondtam?

Nem tudom. Honnan is tudnám...

[a Jövő]: Mondtad.

Persze, osztálykiránduláson, nem tudom, mikor és ráadásul két osztály volt (most olyan részletek következnek, amik csak a könyvbeli verzióra kerültek fel: bónuszrészletrack:) élő pinballt játszottunk Alantossal meg a Miládonovicsékkal. Mu-mu-mu-multiból ez, világosan emlékszem, a kifesztített körkép, üvegkupolában várakoztunk, mint egy rossz scifiben, de egy jólirányzott kaviccsal megrepesztettem anszterünk falát, azt hivém hőstett, de valójában meg se történt talán

és bepisiltem

Te is, micsoda, hogyan?

Téren voltunk, mondták, hogy nagyon kell, mondtam, menjenek be a vendéglőbe, kéredzkedjenek, okéoké, menjetek, majd én isss

és akkor bement, nagyon sok volt, teljesen és azt mondtam, lekapcsoltam a villanyt [haszontalan, ronda regény] ööö hát izé kifröccsent, mikor a kezemet megmostam. A hosszúujjú pulcsit csak úgy magam előtt lógatom (szentimen-talista, feketefehér, fiúlány pulcsi, mint a tolltartóm kombó) rendesek voltak, álnokok, van másik

komment

süti beállítások módosítása