Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 00:56 Gy_A

Ahol lakom veled 81.

A szövegnek rímelni kell az ütemes zenére. Rengetegszor ím van benne. Ím. Lehet semmi. Ím. Lehet. Csak ne legyen mondanivalója. Ím. Lehet. Csak mondja össze-vissza. Ím. Ennek kvintesszenciabálós értelme van. Nem jellemző a politizálás, de a mindennapi életről szólnak. Van, amikor elmesélek egy történetet a szerelemről, a tombolásról (mindig nyerést ígér és csak zsebeli a zsét), a bulikról.

Te őrület ami tegnap volt itt bejött egy csávó úristen én nem tudom mi baja volt érted ilyen megszállta az ördög vagy mi ilyet még nem láttál mindenki az idősebbek közül nagyjából gőze volt hogy ki ez de egyszerűen nem tudtuk beazonosítani te én fogalmam sincs de érted bejön berúgta az ajtókat mint egy hülye veszternfilmben én mi meg futottunk utána na jó még azért benyomtam a pogit meg lenyomtam egy bombát a csávó baszottul gyors volt érted már addigra eltűnt de úgy ordított mint egy sakály az idióta barom molesztált mindenkit urazott meg lángpallosz meg ilyen faszságokat hablatyolt és a köcsögállat nekem vágta a tánctérbe vezető rohadt ajtókat hogy rohadna meg azt hittem betört az orrom a Kolos is megállt megnézte megvagyok-e mondom kapjuk el ezt a buzeránst tudtam hogy vannak idióták ezek között a mai arcok között de hogy egy ekkora barom honnan került elő te figyelj tutira kintről jött a toldiról vagy a békéről szerencsétlen lakótelepiek sajnálom őket négy fal közé vannak beszorulva és unatkoznak és szóla az Úr a félelem a te börtönöd a rettegés a gyáva düh az önüldözés az üldöztettetés az összeesküvés-elmélet a lelked a börtön és négerimádók zsidószeretők vigyázzák ajtaid NINCSENEK ajtaid korlátolt lélek

Te Csanád voltál fodrásznál bocs hogy megszakítalak

Én nem járok fodrászhoz hülye

unatkoznak és a telepen TE IDIÓTA AZ LAKÓ és nem TELEP LAKÓ VAN TELEP NINCS levő erősebb bandákhoz csapódnak A BANDÁIM MEG A POFÁDBA CSAPÓDNAK

komment

süti beállítások módosítása