Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:17 Gy_A

Ahol lakom veled 44.

A Péntekandris mellesleg ha még nem mondtam volna Elvis-reinkarnátor véletlenül sem imitátor nekem meg ugye Lennon szemüveg fogja rombolni majd eljoyceítani szemem világát furcsa művészbarátság.

Hahaelvis. (Nevet.) Hahamikisvárosnagyfehérdeszkafűzház. Hahakockafejek. Hahaolyancsúnyalányakijócsajcsakráraknakegyszemüvegetéshaleveszikazaztjelentihogyabelsőszépségkifejezésrejut.

Manapság oly nagy divat amerikát szapulni mint az a szószörnyetegből kiderül nem egészen alaptalanul. Először is a szocializmusépítő einherjerszkítáknak e téren mindent szabad kártyás kocsmai mulatozásaik során nyugodt lélekkel szemet húnyhatnak az alábbiakban részletezett ellentmondások felett. Aztán ezzel ki is fújt a kiváltságosak sora. A többiek befoghatják lóarcukat.

A nyelv megvédi önmagát a magyar nyelv 3000 éves Bordás Gabibóra nyelvészbűvészmutatványokkal szórakoztat az É-jelű r-6 tébéven ő izgul én nem mert a nyelv megvédi önmagát és engem

Az edimörfi akinek híres törvényei nemzedékeimet röhögtették gyermekként pedig megvédi a jóllakott kövérkisbuddhát Kelet és Nyugat ilyen brilliánsan egyszerű módon találkozik de jaj! a két lehetőség kioltja egymást mint a süket füleket döngető Zsidófaló a sikkasztó Zacionit.

Az ezeken a lapokon értékként feltüntetett nyolcvanas évek a magyar zenei életben szinte kizárólagosan hazugságokat szültek lásd fent

ezek a visszásságok lényegében megmagyarázzák miérthetetlen e könyv a lapokat alulról kell olvasni fonák ha lenne regényszövetem de minek az

Ja meg

komment

süti beállítások módosítása