Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:11 Gy_A

Ahol lakom veled 67.

Véti ne rohanj úgy lemaradok és elkap az a cskó egyre nagyobb

Bazmeg Hurvinyek ha nem rohanok ÉN is lemaradok

Bazmeg Véti de mögötted én vagyok

Ja tényleg hát akkor...

Hurvinyek állj meg

Úristen Véti hol vagy?

Itt vagyok mögötted

Jézusúristen Véti valaki üldöz holvagyholvagy?

Hurvinyek ne rohanj úgy lemaradok és elkapnak a zombik

Bazmeg Véti ha nem rohanok ÉN is lemaradok

Ez a sorsunk, asszimilábadozó barátaim hogy minket, üldözőiteket, bátyámat és engem ki kerget jobb, ha nem is tudjátok. Rohanjunk, rohanjunk, rohanjunk..

Tohomi huh emlékszel futásokra a huh iskola... körül? Hallasz?

Hallak de rohadtul megállhatnál és beszélhetnénk. Úgy.

Ne izgulj mindjárt ott vagyunk.

De hol tesó hol hova a rossebbe rohanunk. Így? Ha ezt most... olvasnám. Húsz golyót röpíteni volna... kedvem... az írónak a fejébe... Hova?! Tudom hogy tudod...

Naná, hogy tudom, de úgy gondoltam, így a végére kicsit belehagyományosítha-tok, már úgyis bent vagyunk minden emlékezés legmélyén, megszülettünk, itt rohangálunk teljes hús-vér valónkban végre a beteljesedés felé. Tesiórákon huh... emlékszel? A lányok... illata mindenki... mackónadrágban kék... piros... csodálatos és... a klipekben az oldschool arcok... is... Ezek? Ezek?! EZEK?! A mai rohadék bőgatyás ekö ekö nem beszélni emberül... annyi agyam van mint egy orrszarvúnak fubu fubu én lenni tetü barom átse... öltöznek kiíratják magukat az... IC-ssel ott feszítenek a köcsögök meg bepofátlankodnak. Néha egy ziccerre...

A verseny... akkor igen volt értelme... a legjobbak voltunk, ugye... mameg...

ha hülyevagy, te vagy a hülye, el vagy fogadva, mert te ilyen vagy, van létjogosultságod

ha köcsögvagy, te vagy a köcsög, el vagy fogadva, mert te ilyen vagy, van létjogosultságod

ha baromvagy, te vagy a barom, ——————— " ————————ha ostobavagy, te vagy az ostoba —————–— " ————————

ha tetüvagy, te vagy a tetü, ———————— " ————————–

ha nyomivagy, te vagy a nyomi, ——————— " ————————

ha gecivagy, te vagy a geci, ———————— " —————————

ha szarvagy, te vagy a szar, ———————— " ————————

ha tökéletlenvagy, te vagy a tökéletelen, —————— " ——————

ha szennyvagy, te vagy a szenny, ——————— " ———————

ha én vagy akkor meg összeroskadsz a rádnehezedő tragédiakorona alatt.

Huh, huh, megfuladok, öh, öh, huh.

Ez a világ el fog sorvadni, mert mindent megenged a benne létezőknek.

komment

süti beállítások módosítása