Anakron

Utolsó kommentek

Címkék

Archívum

Győrffy András Anakron blogja

2013.12.06. 01:20 Gy_A

Ahol lakom veled 28.

Mindenki bekaphatja. Kivettem. Te jó ég, tényleg kivettem. Te jó ég, tényleg kivette? Hol van aki kivette? Mutasd magad hol vagy gyere elő! Nem tudjuk, mi nem is... de, de kedves osztálytársaim, de... Itt vannak, nézze uram én reájuk leltem itten valahol ködmönöm alatt Fakanál naná Móritzka cirka össze-vissza 93 forint lesz összesen Here You Are temetőkert, alacsony kerítése van nekije, ez a barom még mindig ütni akar a felszentelt helyen is pont az orromat kellett eltalálnia még jó hogy a szemüvegem nem akarsz véletlenül belémrugni, odarugdosni Szent Imre lábához te marha te erőszakos marha hamar haha mar hahaha a marha.

Túlélem, jön a megmentőm, ilyen-olyan nemtőm (nemtóm mit jelent) Szabóévi anyukanéni tanárnéni Évanéni anyukám kolléganéni az igazgatóbácsinéni tőle meghallván az eset kinyomozott menetét még menesztenéni találná anyukámat. Sírok, a hold vörös a Vica vicasztalni próbál vicaspán ő talán nem igazán inkább magányosan egy felfújt keresztet csodálok az egyik ház falán garázs a tanítóképzőkoli felé. Felfuvalkodott grafiticsoda. A válasz negyvenkettő. Látatlanba olvasatlanba azt hittem volt, a felfújót kirúgták a szemben levő közgazból mert nem tudta, mennyi 3√74088.

Soha rövid életem folyamán a lakótelepet el nem hagytam, olybá tűnik, e csodás téglakéményt se hagytam el még csak most.

Nem jártam a városban csak ez a vadiúj északnyugati szocializmusépítette városrész Kinizsi Búzavirág Pipacs Füredi tudomisén rózsaszín-e a Csiky avagy bekenték-e már világossárgára a Latinkába játsszák-e épp a Robotzsaru 1-et ki kell menni a Beával vagyok a csávót szétlőtték, szétmarcangolták, majd golyózáporral ünnepelték és még mindig tart rémes.

komment

süti beállítások módosítása